تاریخچه شرکت

شرکت پارس سینوهه پاد، در دی ماه سال 1382 فعالیت را  از طریق واردات  تجهیزات پزشکی به صورت غیر رسمی آغاز نمود. این شرکت در سال 1387 به صورت رسمی تاسیس و همراه با اخذ نمایندگی انحصاری از برترین برندهای آمریکایی ، اروپایی و آسیایی در حوزه مصرفی(محلول‌های ضدعفونی کننده و...) و تجهیزات توانست در سالها سابقه خود سهم بزرگی از بازار کالاها و خدمات پزشکی ایران را به خود اختصاص بدهد.

تیم بازاریابی و فروش شرکت موفق به همکاری با بیش از 150 بیمارستان و صدها درمانگاه و آزمایشگاه در سطح تهران و شهرستانها گردیده است . واحد خدمات پس از فروش شرکت با ارائه خدمات پس از فروش مطابق با الزامات مشتری در رابطه با دستگاه‌ها و الزامات قانونی اداره کل تجهیزات پزشکی و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران فعالیت می‌نماید. در راستای ارایه خدمات ضروری پس از فروش  برای هر دستگاه، کارشناسان فنی این شرکت دوره‌های تخصصی در زمینه هر دستگاه را به شکل کلاسهای آموزشی برون سازمانی( در کمپانی سازنده در خارج کشور) و یا درون سازمانی ( توسط کارشناسان خبره سازمان که در شرکت فعالیت می‌کنند) می گذرانند.

شرکت پارس سینوهه پاد افتخار دارد که در طی مدت فعالیت خود موفق به اخذ گواهینامه های ایزو 13485:2003 و 9001:2015  شده است و توانسته است با استفاده از این استانداردهای مدیریتی کلیه فرآیندهای سازمانی خود را سالانه مورد بازنگری قرار داده و اقدامات لازم در جهت رشد و شکوفایی شرکت محقق سازد.

ماموریت ما

منشور ماموریت ما  بیانیه ای است که بعنوان راهکاری برای ارتباط ما با اهداف سازمان  استفاده میگردد. ماموريت ما بيانگر علت وجودي سازمان ماست و جايگاه سازمان ما را از اين جهت که به چه کاري اشتغال دارد نشان مي دهد. چرا ما به وجود آمده‌ایم و  فعاليت ما چه نيازي از جامعه را مرتفع  مي كند.

شرکت ما اين مسئوليت را احساس مي کند که نقش مهمی درارتقا سلامت جامعه دارد و در این راستا فلسفه وجودی ما در راستای کمک بع صنعت بهداشت و درمان در سه دسته به شرح ذیل تقسیم می شود:

  • اول کمک به توسعه ظرفيت پیشگیری و کنترل عفونت های بیمارستانی و بهبود وضعیت بهداشت و درمان از طریق :
    • تولید ، واردات و فروش ملزومات مصرفی و تجهیزات استریلیزاسیون بر اساس آخرین  تکنولوژی های نوین دنیا
    • آموزش و آگاه سازی پرسنل بیمارستانهای کشور در راستای روش های پیشگیری و کنترل عفونتهای بیمارستانی
  • دوم افزایش اثربخشی و بهبود کیفیت درمان انواع سرطان از طریق واردات تجهیزات و علوم پیشرفته دنیا در راستای تشخیص به موقعه و درمان موثر سرطان
  • سوم ارائه خدمات مشاوره و مشارکت در تجهیز و ساخت بیمارستانها

چشم انداز ما

چشم انداز ما نقشه راه ما در آینده  شرکت پارس سینوهه پاد است که شامل اهداف متعالی مدیران شرکت  و هدایت نمودن طرحهایی جهت تحول در امور از طریق تعریف راههای رسیدن به تعالی و رشد اقتصادی است. به عمل دراوردن چشم اندازهایمان نیازمند اصلاحات دایم در اجرای امور در بخشهای مختلف شرکت است.

عملکردمان به وسیله یک بیانیه استراتژیک شفاف و مختصر برای بخشهای مختلف گروه تعریف و همچنین به وسیله انجام تحقیقات مداوم برای بهینه سازی در شرح وظایف عملیاتی سازمان و پرسنل آن راهنمایی و تدوین میگردد. در این راستا چشم اندازشرکت ما تا سال 1400 به شرح زیر می‌باشد:

  • توسعه و مشارکت در راه اندازی پروژههای بیمارستانی
  • تولید و صادرات مواد و تجهیزات ضد عفونی کننده و ملزومات و تجهیزات پزشکی نوین جهت بازار داخل و خارج
  • برندسازی و عرضه سهام در بورس
  • کسب 20درصد سهم بازار ایران و 10 درصد بازار خاورمیانه در حوزه مواد و تجهیزات ضد عفونی کننده
  • نصب 10 دستگاه شتابدهنده الکترون در داخل کشور
  • کامل کردن سبدمحصولات در هر یک از رشته های مورد فعالیت

ارزش‌های ما

ارزشهای ما راهنماي تصميم گيري مديريت و هم چنين هدايت گر رفتارکارکنان در سازمان مي باشند . ارزشها، بايدها و نبايدهاي سازمان ما را بيان مي کنند و به شرح زیر هستند:

ما همواره تلاش می کنیم تا با حفظ صداقت، تعهد به ارائه کالا و خدمات مناسب در ذینفعان خود، ایجاد اعتماد نمائیم و با انجام کار گروهی، احترام درون سازمانی، حرفه‌گرایی و شایسته‌سالاری در شرکت سبب افزایش رضایت کارکنان شویم و در نهایت با در نظر گرفتن حفظ منافع ملی و رعایت عدالت، به ارزش‌های ملی و منطقه‌ای خود نیز پایبند باشیم.

خط مشی کیفیتی ما

خط مشی کیفیت ما، نحوه اجرای هدف ما را بیان می‌کند و رفتار افرادی را که در سازمان مسوولیت اجرایی دارند را تعیین می کند.

شرکت پارس سینوهه پاد با برخورداري از الطاف الهي و با بهره گیری از تجارب، دانش و توانمندی متخصصان سخت‌كوش خود مصمم به بهبود سيستم‌ها، فرايندها و خدمات خود می باشد. در این راستا با اخذ استاندارد سيستم مديريت كيفيت (ISO 13485:2003)و (ISO 9001:2008)، رئوس خط‌‌ مشي خود را به شرح ذيل اعلام مي‌دارد:

  • تلاش در جهت افزایش میزان رضایتمندی مشتریان ازطریق پاسخگویی به هنگام به مشتریان
  • ارتقای سطح  دانش و توانمندی پرسنل از طریق آموزش کارکنان
  • بهبود مستمر و افزایش بهره‌وری از طریق نظامات کنترلی و انجام بازنگری به صورت منظم
  • افزایش رضایت مندی ذینفعان از طریق شناسایی ذینفعان سازمان، درک نیازها انتظارات آن‌ها و سعی در برآورده کردن آن‌ها 
  • تلاش در جهت حفظ و ارتقاء كمي و كيفی خدمات ارائه شده (در حوزه فروش و پس از فروش) از طریق رعایت آخرین استانداردهای فنی در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی مطابق سطح مورد انتظار دو اداره غذا-دارو و تجهیزات پزشکی
  • افزایش توان سازمان در مواجهه با ریسک‌ها و فرصت‌های از طریق شناسایی محیط درونی و بیرونی سازمان و اتخاذ استراتژی‌های مناسب.
  • افزایش آگاهی مشتریان نسبت به اهداف شرکت در ارائه محصولات
  • ارتقاء کمی و کیفی محصولات از طریق سیستم ارتباط با مشتری
  • افزایش سطح اطلاعات مشتریان از جدیدترین اطلاعات و تکنولوژیها در باره محصولاتی که به آنها پیشنهاد میدهیم از طریق کارگاههای آموزشی

اهداف استراتژیک ما

اهداف استراتژیک ما در راستای چشم‌اندازهای ما تعریف می شود و اهداف عملیاتی نیز بر اساس اهداف استراتژیک تعیین می‌گردد که با توجه به شرایط اقتصادی کشور دائما در حال تجدید نظر می‌باشد و نتایجی که باید کسب شوند ما را در رسیدن به چشم اندازهای سازمان هدایت می کنند.

در این راستا اهم اهداف استراتژیک ما به شرح زیر هستند:

  • دریافت موفقیت آمیز مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و درمان و سایر سازمانهای مربوطه جهت تولید و واردات موفق.
  • توسعه بازار و عرضه کالاها با تکنولوژی نوین و کیفیت بالا به قیمتهای مناسب.
  • توسعه محصولات  در راستای تولید بیشتر.
  • ورود به بازارهای بین الملل (عراق، قزاقستان، سوریه، افغانستان).
  • جذب سرمایه گذار در راستای محصولات وارداتی و تولید داخل.
  • راه اندازی واحد تحقیق و توسعه با هدف پیگیری روش های کنترل و درمان بیماریهای غیر واگیر
  • فرهنگ سازی بیشتر در راستای روشهای  کنترل عفونت از طریق آموزش مراکز درمانی و استفاده از شبکه‌های مجازی.
  • مشاوره و آموزش مدیران و کارشناسان شرکت در راستای مدیریت و سازماندهی فعالیت‌های شرکت.
  • توسعه بخش منابع انسانی.
  • توسعه سیستم برنامه‌ریزی بازاریابی و فروش.
  • توسعه سیستم توزیع و خدمات پس از فروش.
  • ارتقاء سیستم و برنامه‌های واحد مالی در راستای تصمیم گیری در جهت سرمایه گذاری جدید.
  • توسعه برنامه‌ریزی تولید ، فرآیندها و ظرفیت تولید.
  • توسعه سیستم برنامه‌ریزی کنترل و کیفیت.
  • خط مشی آموزشی شرکت شامل آموزش مشتریان و آموزش پرسنل شرکت.
  • توسعه آموزش پرسنل شرکت در راستای آشنایی هر چه بیشتر با محصولات و خدمات ضروری توسط متخصصین کمپانیهای طرف قرارداد در کشور سازنده و یا در محل شرکت.
  • تامین منابع مالی ( ارزهای خارجی ) با بهترین نرخ های تبدیل برای ثبت سفارشات جهت کاهش قیمتها در بازار.
  • قیمت گذاری بر اساس رابطه بین عرضه و تقاضا و چندین روش قیمت گذاری و بر مبنای اهداف سازمانی در جهت بهبود موقعیتمان در بازار رقابتی .